Sådan flytter vi
Vi tager det som et klap på skulderen, når folk kontakter os og siger at de har fået os anbefalet, af en af vores tidligere kunder. Altid dejligt at høre!! Kontakten til os kan man enten gøre ved at ringe eller skrive. Vi bestræber os på at besvare e-mails, så hurtigt som muligt – og skulle telefonen ikke gå lige igennem, så indtal en besked på vores telefoner, så vi kan ringe tilbage.
Normalt aftaler vi så et møde, så vi kan komme ud og give et fastpris tilbud på flytningen. I visse tilfælde kan prisen aftales uden et møde eller at vi udfører opgaven på timebasis. Indgår vi en mundtlig aftale, kan der hvis man ønsker det, fremsendes en skriftlig bekræftigelse.
Vi sætter en ære i at vores aftaler og priser holder.
Man kan nu gratis låne de flyttekasser, som man har brug for i forbindelse med flytningen. dog betales et depositum pr. kasse som tilbagebetales når vi får kassen igen. Hvidt pakkepapir og mærkater til kasserne er en selvfølge samt en udførlig pakkevejledning. Man kan også få gode råd fra din flyttemand, så bare spørg løs. Flyttekasserne afhentes efter 14 dage, så man kan pakke ud i god ro og orden.
Vores erfarne flyttefolk er selvfølgelig behjælplige med nedpakning af især glas, porcelæn, kunst og malerier. Det er jo ingen hemmelighed i flyttebranchen, at det man selv pakker ned, ikke er dækket af flytteforretningens forsikring.
Rengøring, borydninger samt opkøb af dødsboer foretages også.